top of page
  • bagecalgendpen

Ismail Yk Gidersen Seni Ararm Dinle

Updated: Mar 25, 2020





















































38bdf500dc Bu sayfada smail YK adl arkcya/gruba ait Gidersen arksnn szleri bulunmaktadr. . Gidersen seni ararm. Gidersen can alrm.. smail YK Gidersen mp3 indir cepten mzik dinle - ark szleri oku, Gidersen bedava cretsiz mzik indir, telefondan cepten ark .. 13 Nis 2014 . smail YK Gidersen indir, smail YK Gidersen mp3 indir dur, Gidersen mobil indir.. 8 Haz 2015 . Gidersen alrm can canma yeminim ararm seviyorum gidersen ezip ararm hani o benim sonra deyip be. Seni yk ismail acy yeminim seni.. 23 Sep 2008 - 2 minsmail YK - Gdersen ark Szleri. Ayrlk isteme benden. Ayrlamam kopamam . Gidersen .. smail YK Gidersen indir, smail YK Gidersen mp3 indir, smail YK Gidersen szleri . Dinlemek iin Play Tklayn 10-15 saniye bekleyin, .. 9 Eyl 2016 . smail YK (smail Yurtseven) Gidersen ark szleri: Ayrlk isteme benden . Gidersen seni ararm . stediin nce seni seviyorum deyip.. smail Yk - Gidersen gitar akoru: Kapo:4 Em Am Ayrlk isteme benden Em Am Ayrlamam kopamam senden G Em G Yklrm rpnrm . .. gidersen seni ararm gidersen can alrm sonra canma kyarm yeminim olsun nasl inandm sana ben hani benim canmdn sen almm vazgeemem senden. 28 ub 2018 . smail YK - Gidersen mp3 indir arky fiber hzda indirmek iin vakit kaybetmeden tkla. . smail YK - - (Direkt indir) .. Etiket arivi: smail Yk arklar. Gidersen ark Szleri. Ayrlk isteme benden. Ayrlamam kopamam . Gidersen seni ararm. Gidersen can alrm. Sonra canma.. 5 Tem 1978 . Gidiyorum deme bana. Kahrolurum yokluuna. Beni yanlz brakp gitme. Gidersen seni ararm. Gidersen can alrm.. Ismail Yk Gidersen Seni Ararm Mp3 indir cretsiz mzik dinle ziyaret etmek iin beklemeden tklayn.. Gidersen. Ismail Yk. Ayrlk isteme benden. Ayrlamam kopamam senden. Yklrm rpnrm ben . Gidersen seni ararm. Gidersen can alrm. Sonra canma.. Gidiyorum deme bana kahrolurum yokluuna. Beni yalnz brakp gitme. Gidersen seni ararm. Gidersen can alrm. Sonra canma kyarm.. smail yk gidersen seni ararm dinle ve beenirsen mobil mp3 mzik formatnda cep telefonu ya da bilgisayarna bedava indir.. 12 May 2008 - 4 min - Uploaded by yelda karaglGidersen Seni ararim Gidersen Can alirim Sonra Canima Kiyarim Yeminim olsun .. bana kahrolurum yokluuna. Beni yalnz brakp gitme. Gidersen seni ararm. Gidersen can alrm. Sonra canma kyarm. Yeminim olsun.. gidersen seni ararm gidersen can alrm sonra canma kyarm yeminim olsun istediin nedir senin istediin nce seni seviyorum deyip hayatna girip canm.. 16 Jan 2009 - 4 min - Uploaded by PeSsiMiStyLe2009Ayrlamam kopamam senden Yklrm, rpnrm ben Seviyorum lmne Yar gidemezsin Bu acy .

0 views0 comments
bottom of page